Wiesz, co robi Twoja konkurencja? Lepiej sprawdź ją na Facebooku
Sprawdź, jak na Facebooku reklamuje się Twoja konkurencja
Gdy przygotowujesz się do rozpoczęcia własnych działań marketingowych, warto żebyś zobaczył, co robi Twoja konkurencja lub firmy, które obsługują tych samych klientów. Dobrze jest zacząć od analizy reklam w mediach społecznościowych, które stosuje konkurencja, zarówno ta w Polsce, jak i za granicą.
W krótkim nagraniu wideo, do którego obejrzenia Cię dziś zachęcamy, Michał Lidzbarski opowiada, jak sprawdzić reklamy Twojej konkurencji na Facebooku, w jaki sposób działa Biblioteka Reklam i jak możesz wykorzystać zgromadzone w niej informacje.
O autorze
Tomasz Lidzbarski
Kulturoznawca, podróżnik, przewodnik i wykładowca. Pochodzi z Kaszub, ale pomieszkiwał też z tajskimi rybakami oraz tubylcami w ekwadorskiej części Amazonii. Serce pozostawił jednak w Grecji i to właśnie mieszkańcy, kultura i język tego kraju są mu szczególnie bliskie. Głód świata i nowych doświadczeń zaspokaja także w rzeczywistości online i branży kursów internetowych, dzięki której może łączyć pracę i pasję. Aktualnie przygotowuje własne szkolenia online oraz katalog produktów cyfrowych. Kolejne przystanki swojej wirtualnej wędrówki opisuje na blogu Web To Learn.